Favoritsaker...

Upptäckte en sida som är helt underbar... www.favoritsaker.se
Hittade en massa saker jag skulle vilja ha...

Alla produkter Cocktailbricka Bloom, ljusblå - Mingla DesignCocktailbricka 289:-                                                       Alla produkter Kökshandduk, Blomma - PlutoKökshandduk 59:-  



Alla produkter Saftkanna, Rio cerise - KoziolSaftkanna 99:-                                                                             Alla produkter Bricka Frost - Mingla DesignBricka 249:-            





Alla produkter Cocktailpinnar, flamingo - Zak
Cocktailpinnar 69:-                                                            Alla produkter Flaskpropp, Kitz'y rosa - KoziolFlaskpropp 159:-    




Alla produkter Ljuslykta Lotus, 3-pack rosa färgerLjuslykta 89:-/st                                                                   Alla produkter Sparbössa Shopping fund, silver – Bombay DuckSparbössa 249:-



Känner mig lite väl kitschig just nu, men jag gillar ju rosa....  =)
 


Kommentarer
Postat av: Melissa

Såna ljuslyktor har min moster...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback