Walk-in Closet...

Satt och funderade lite och kom på en lysande ide´...Jag och min sambo har ett stort förråd på ca 4x2,5 m som är inne i lägenheten...varför slösa det utrymmet på att lagra tråkiga bildelar och julpynt som man lika gärna kan ha i sitt vindsförråd?? Nej, det vore ju mycket smartare att göra en walk-in closet istället!!! Ska diskutera med sambon och se vad vi kommer fram till, men det vore rätt kul om det blir så.. (Han brukar ju inte var speciellt svår att övertala.. =)



Ungefär såhär ser det ut idag...




Nu har jag diskuterat med sambon och lagt fram alla fördelar med garberoben, och han har gått med på det, så nästa helg ska jag börja med mitt projekt... =) Wiiii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback