Listmaterial...

Hittade en kul lista hos Fancyface-Jennie som jag tog mig friheten att kopiera...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Missnöjda kunder är oftast otåliga, arga och otrevliga" (fick tag i min utbildningspärm..)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min kollega Gustav...
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Något på Viasat Crime..
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Snart ett..
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Shaggys "Angel" på radion..
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick till jobbet vid 11.20 hugget...
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bloggar...
8. Vad har du på dig?
Baggy jeans, vit top, mina old-school Converse och ett halsband i form av ett kors..
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Att jag fick en hund...äntligen...
10. När skrattade du senast?
Typ 2 minuter sen åt nått dumt Robin sa...
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ett kollage som jag gjort för att slippa se dom fula väggarna på jobbet...
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Hmm, tror inte det...
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Rätt kul..
14. Vilken var den senaste film du såg?
Matrix reloaded på tv:n igår...
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett hus/lägenhet, kläder, resor och en hund...
16. Tycker du om att dansa?
Ja, när ingen ser.. :D
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Tuva är fint, annars vet jag inte..
20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Lätt, bara det är varmt så... :)


Skulle lätt kunna bo utomlands...



Tänkte passa på att utmana Emma, Elin D och Elin B med denna lista...


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack sötnos för inlägget i min blogg..
Jag hoppas med att det blir bättre för är nämligen väldigt nere just nu. ! :(
Hoppas allt är bra med dig oxå..
Puss och kram hela da´n.

Postat av: Debbie

Haha, gillar den första frågan. Lika rolig varje gång :D

2007-03-12 @ 15:06:16
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback