Veckans surprise...

Jaha, igår kom man hem, lite lagom fresh efter ett hårt träningspass, och upptäcket till min stora glädje..inte...att vi inte har något vatten!!!!! När vattnet sen återkom imorse, fanns det enbart iskallt vatten... Så efter att ha hackat tänder och nästan frusit ihjäl, gick jag till tandläkaren... Därefter går jag mot bussen till jobbet (800:- fattigare vill jag bara tillägga) och missar bussj*veln med minsta möjliga marginal.... Vem har nått emot mig???!!!

 
 
Tror att kvällen kommer tillbringas i soffan med täcke, kudde och tröst-popcorn eller nåt...... Inte värt att gå utanför dörren känns det som, men trevlig helg!





Kommentarer
Postat av: Sara

Gud så bra du! Jag träna också igår och kom hem till inget vatten. Men det kom tillbaks vid 22,30 ungefär. Så jag kunde duscha innan jag gick och la mig iaf. Tur! Det är bara att du kommer, du är så välkommmen så! Kram

Postat av: Beata

Va duktig du är!!! Jag blir så stolt :)
Hur mkt jag än försökte imorse kunde jag inte gå till jobbet.. Hoppas du klarar dig ändå!
Hade du nåt hål?
Puss o Kram

2008-02-29 @ 14:39:51
URL: http://beatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback