Is it friday??

Svar: ja! Världens bästa dag...:) Gårdagen var riktigt kass, men idag är humöret på topp! Inledde dagen med att hissen var trasig (ni som vet var jag bor,vet att man måste åka hiss för att komma till porten, annars kommer man till innergården) vilket innebar att jag blev lite sen till bussen som kom precis när jag kom ut, så imorse kunde man beskåda mig, springandes på Drottninggatan, brevid bussen, samtidigt som jag höll på att tappa brallorna.. Men det gör inget...det är HELG!!! :)





Igår var jag och killen och storhandlade också.. Det är det bästa, när man har hela kylen/frysen och skåp fulla, så har man allt hemma och slipper springa iväg och köpa t.ex. tomater om man får för sig att göra nått med tomater..ja, ni fattar.. Där vi handlade har dom iallafall en leksaksavdelning precis när man kommer in, och vet ni vad jag hittade?? Rockringar för bara 19.50:-!! Fatta vad kul! Dessutom måste det ju vara jättebra träning att stå och rocka framför tv:n på kvällarna..eller? Köpte ingen, men lätt att jag ska skaffa en.. :)




Hon ser ju slimmad ut iallafall.. :)

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Det är klockrent med rockring ju. En kompis till mig har börjat med det och säger att det är sjukt bra träning för magmusklerna!

Men du, du är väl med i utmaningen? Är nån annan på jobbet med?

Puss o Kram

Postat av: Junitjej

Vad kul att du också är med i Beatas och Tyras stegutmaning! Heja dig!
Ha en trevlig helg! ♥

2008-03-29 @ 11:36:21
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Angelica

Hahahaha kan se mig själv stå o rocka rockring framför tvn... Danne skulle döööö.hihi
Får man länka till dig?
Kramis

2008-04-01 @ 14:18:21
URL: http://tvanyanseravguld.se
Postat av: Beauty By Beata

UTMANINGEN ÄR IGÅNG! GÅ FÖR LIVET! HEJA, HEJA!

2008-04-01 @ 16:01:55
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: jimmy

Rockring är typ det bästa som finns!

Glo typ in Elena Lev... inspiration som fan ^^

2008-07-03 @ 22:52:46
URL: http://poppatris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback