Norrköping - Borås - Norrköping...

...nu är jag iallafall hemma igen efter ett par dagar i Borås. Har varit där och utbildat lite nya säljare och det har varit jättekul! Tänkte även passa på att besöka Ellos och HM som ju kommer därifrån. Dessvärre hade dom bara öppet till 19,00 så jag hann inte, så det får nog bli en tripp privat för att plöja igenom dom istället (hur lurar man killen till det då???)

Dock måste jag erkänna att den gamla klyshan "Borta bra, men hemma bäst" faktiskt stämmer... Inget hotell slår att komma hem och lägga sig i sin egen säng... :)



Kommentarer
Postat av: Beata

Kul att det gick bra. Dock tråkigt att du inte hann med ellos. Men det går ju fler tåg.
Idag känner jag mig relativt bra. Kommer till din räddning imorn, stackare! ;-) Hälsa rogga det. Åkte verkligen på en rejäl förkylning..
Puss O Kram

Postat av: Sara

Det blir sharm el sheik i så fall. Det var där ni var va? Tipsa mig om allt! :)

2008-03-06 @ 14:35:04
URL: http://zhara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback