Nu har det vänt...

...gårdagen gick i andan av Murhys lag(lagen om alltings j*vlighet) men vände sen på kvällen. I stället för att begrava mig i soffan gick jag på avskedsmiddag för två arbetskamrater på Bacchus.  Efter god mat, trevligt sällskap och gott vin vände det.. :)

                      


Idag blir det först lite fika och eventuell shopping och ikväll är jag bjuden på fest....


Sen kommer dom utlovade bilderna på min walk-in closet...fortfarande lite att göra, men nu kan man ju vara där inne iallafall... :)

  

Bilderna är klickbara....



Kommentarer
Postat av: Beata

Men MAYA driver du med mej?!??! Ok att du sagt att du har en walk-in-closet men så BIG??? Så BIG att du får plats med sminkbord o allt!!!
Nu är jag måttligt avis! :)
Ja kommer inte imorn, är fortfarande krasslig.. Oh no sen åker ju du bort kom jag på. Nej, när ses vi då? På torsdag??
Puss o Kram

Postat av: Bilaldina

Nice site, keep up the good work!

2009-08-13 @ 07:54:39
URL: http://bilaldina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback