Avundssjuk...

Två av mina vänner ska flytta ihop och bli sambos.... Dom håller på att leta lägenheter och nya möbler och så... Helt plötsligt vill jag också..Inte så att jag inte trivs i vår lägenhet eller så,  jag älskar den...Det är bara det att det är så kul att flytta... packa allt, slänga massor saker, packa upp och ställa allt i ordning... :) Men jag ska inte säga dt högt, för då kommer min sambo bli tokig...Sist vi flyttade sa han "aldrig mer, nästa gång vi flyttar blir till hus..." Hmm, hus känns lite skrämmande fortfarande, så jag lugnar mig lite.. :)







Vi har heller inte bott så länge i vår än, utan håller på att renoverar lite... :)

Kommentarer
Postat av: emma

är mitt uppe i en flytt och en renovering och det känns riktigt spännande =).. glad påsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback