Äntligen...

Nu är äntligen den här veckan slut..kändes som den aldrig skulle göra det... Har tyvärr blivit sjuk..IGEN!!! Jag fattar inte vad som är fel...


 Vill bara åka hem och krypa ner i sängen med en bra bok...



Inget verkar gå som jag vill...Hittade en supersöt klänning på HM, men tror ni den fanns kvar i min storlek?? Största storleken som fanna kvar var 36, och tyvärr är jag liiite större..







                                                                                    Visst är den fin??








Nej, nu ska jag snart gå och käka lite lunch sen är det inte långt kvar till jag får gå hem...





Peace out...

Kommentarer
Postat av: Bragesara

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback