Utmanande...

Blev utmanad av Maersta, so here goes...

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag har bott i kollektiv med två killar, som båda heter Patrik (umgås fortfarande trots allt.. xD)...

2. Jag är utbildad florist, men jobbar fortfarande på en TM-byrå...

3. Jag tycker inte att champange smakar gott (inte ens lite)...

4. Jag har varit reserv i "Vem vill bli miljonär" ifall personen skulle få förhinder...

5. Jag hatar fötter, tycker dom är otäcka...

6. Jag hatar kaffe, men älskar latte, choklad med kaffesmak m.m...?!



Nu är det min tur att utmana några, det får bli; Antonia, Beo, Hannah, Becci, Elin, Yenny och Ellee... :)


Kommentarer
Postat av: Becci

Utmaningen antagen! ;)

Postat av: Hannah

Jag antar också utmaningen, kommer upp på bloggen snarast :)

2007-03-17 @ 10:03:54
URL: http://fashionita.blogg.se
Postat av: Nanna

Men... Hur kunde jag glömma fötterna! :P Du har helt rätt, fötter är obehagliga företeelser (även om dom kan vara ganska funktionella om man vill gå eller dansa, haha)

2007-03-17 @ 13:16:34
URL: http://maersta.blogg.se
Postat av: Nanna

Hur kunde jag glömma de äckliga företeelser som sitter längst ned på folks ben och kallas fötter? Håller tokmed.

2007-03-18 @ 17:46:01
URL: http://maersta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback