Me, myself and Maya...

LITE OM MIG...


UTSEENDE
1. Hur lång är du? 165 cm över havet
2. Ögonfärg? Blå
3. Hårfärg och frisyr? Just nu chokladbrunt och axellångt med sidlugg
4. Mest nöjd med? Ögonen
5. Skostorlek?  37-38
6. Har du några piercingar/tatueringar? En tattoo i svanken, snart en till

FAVORITER
1. Filmer? Blood in blood out, Matrix och en massa mer..
2. Låtar? Just nu Sublime med Santeria
3. Årstider? Alla fyra har sin charm, men det är klart, sommar är skönt
4. Mat/dryck? Lasagne, O´boy och Cola light
5. Djur? Hund
6. Färg? Rosa
7. Parfym? Valentino "V"
8. Tv-program? CSI
9. Ämne i skolan? Filosofi
10. Sysselsättning? Kolla film med min sambo


DITT RUM (blir vardagsrummet då)
1. Stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan/stort
2. Vilken färg på tapeterna? Beige
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Brun, vit, svart, beige
4. Favoritmöbel i rummet ? Soffan
5. Vad vill du ändra där inne? Min sambo valde ett glasbord som jag vill byta ut
6. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? En grön innergård
7. Vad gör du oftast i ditt rum? Kolla tv, partar
8. Vem förutom du brukar sova i din säng? Min sambo
9. Favoritpryl i rummet? Tv:n

BLANDAT
1. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Passerkort till jobbet, tändare
b) Väska just nu? Mobil, parfym, kalender, borste och läppbalsam
2. Vad är du beroende av? Choklad?
3. Vilket land kommer du i från? Sverige
4. Vilken sorts lipsyl använder du? Rosebud Salve
5. Vad köpte du senast? En cola light
6. Har du nåt husdjur? Nej, men jag vill ha en hund


GREJER
Plånbok: Kortetui i aluminium
Tandborste: Rosa/vit Jordan
Smycken: Halsband och örhängen till och från
Solglasögon: Svarta Dior
Nagellack: Fransk manikyr eller mörkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback