Årets Kvinna...

Läste precis på www.aftonbladet.se att man kan rösta mellan 10 kvinnor, varav en skall utses till "Årets Kvinna"..Helt ok, men vem har smygit sig in där?? Carolina Gynning!!! Med motivationen; Carolina Gynning skaffade megabröst för männens skull. I år tog hon bort dem – för sin egen skull. Kvinnokraft sitter inte i en E-kupa.  Hallå!! Kalla mig dum, men jag vet inte om jag vill att hon ska bli årets kvinna... Andra nominerade är t.ex Anja Pärsson, för sin fenomenala skidåkning Nanne Grönwall, som besegrade bröstcancer och Mia Törnblom, som lär kvinnor att säga nej... (se övriga nominerade här)
Men Carolina, hon har ju faktiskt tagit ut sina silisar!! Wohoo!!..???
Ursäkta mig, men jag fattar inte...



Vem vill du se som årets kvinna?? En mamma, en vän eller en syster??
Berätta!! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Gratisgen är riktigt häftigt :) Man kan få helt (!) gratis prylar, allt från dvdspelare till presentkort på IKEA, laddat med 1000 kronor!!
Du kan till ock med få en gratis IPOD NANO med 2 GB!! Väldigt häftigt.. Allt DU behöver göra är att värva några vänner eller de som kanske är intresserade. Jag är själv medlem där vilket jag inte hade varit om jag inte visste att det är seriöst. Det är värt en titt åtminstonde.. Klicka på länken här bredvid :) http://gratisgen.se/?

Postat av: Paulmoa

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-03-06 @ 12:18:21
URL: http://paulmoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback